• Strona główna
  • Prasa
  • Komunikat
  • OVB wygrywa z COVID-19 przez wdrożenie narzędzi zdalnej rekrutacji i elektronicznego podpisywania dokumentów

OVB wygrywa z COVID-19 przez wdrożenie narzędzi zdalnej rekrutacji i elektronicznego podpisywania dokumentów

OVB Allfinanz Polska, jedna z wiodących firm pośrednictwa finansowego w Europie, wdrożyła nowe narzędzia rekrutacyjne, dzięki którym udało się jej utrzymać ciągłość procesów biznesowych w czasach COVID-19.

 

OVB wygrywa z COVID-19 przez wdrożenie narzędzi zdalnej rekrutacji i elektronicznego podpisywania dokumentów

OVB wygrywa z COVID-19 przez wdrożenie narzędzi zdalnej rekrutacji i elektronicznego podpisywania dokumentów

 

OVB Allfinanz Polska, jedna z wiodących firm pośrednictwa finansowego w Europie, wdrożyła nowe narzędzia rekrutacyjne, dzięki którym udało się jej utrzymać ciągłość procesów biznesowych w czasach COVID-19.

 

Działalność OVB Allfinanz Polska koncentruje się na długoterminowym, przekrojowym i zorientowanym na klienta doradztwie finansowym dla prywatnych gospodarstw domowych. Grupa OVB współpracuje z ponad 100 wiodącymi na rynku partnerami produktowymi, jest reprezentowana w 15 krajach Europy oraz zatrudnia ponad 50 tys. przedstawicieli.

 

„Przy skali działalności OVB Allfinanz Polska wszelkie ograniczenia związane z sytuacją epidemiologiczną mogły wywrzeć na naszej organizacji niekorzystny efekt. Postanowiliśmy zadziałać szybko i poszukać rozwiązań, dzięki którym zaadaptujemy kluczowe procesy do nowej sytuacji” – mówi Artur Pałęga, członek zarządu w OVB Allfinanz Polska.

 

Firma od kilku lat wykorzystuje w codziennej pracy Salesbooka – narzędzie wspierające doradców ubezpieczeniowych w rekrutacji nowych pracowników i procesach sprzedażowych. Doradcy mają do dyspozycji tablet i aplikację, które pomagają im w prezentacji przewag firmy, oferty i zbieraniu informacji o potencjalnych kandydatach. Salesbook automatyzuje procesy i pozwala na menedżerską kontrolę nad przebiegiem spotkań.

 

„Salesbook jest narzędziem, które sprawdza się świetnie zarówno w trakcie spotkania bezpośredniego, jak i podczas połączenia telekonferencyjnego. Doradcy OVB Allfinanz Polska mogą więc łatwo przeprowadzać swoje spotkania również w modelu zdalnym i z zachowaniem głównej przewagi, jaką daje im Salesbook – budowania ponadprzeciętnego doświadczenia odbiorcy” – dodaje Dariusz Nawojczyk, CMO w Salesbook.

 

W takiej układance brakowało jednego elementu – możliwości zdalnego podpisania odpowiednich dokumentów, pozwalających np. na kontynuowanie procesu rekrutacyjnego.

 

OVB Allfinanz Polska rozszerzyło w tym zakresie aktualną współpracę z platformą Autenti, wdrażając rozwiązania zdalnego podpisywania dokumentów. W ten sposób inicjowane na tablecie spotkanie zostało uzupełnione o funkcję wysyłania do kandydatów wypełnionych ankiet i możliwość natychmiastowego złożenia podpisu. W efekcie uzyskano w pełni zdalny proces rekrutacji nowego współpracownika.

 

„Autenti umożliwia bezpieczne i prawnie wiążące złożenie podpisu elektronicznego z dowolnego urządzenia i miejsca, bez skanowania, drukowania lub wysyłania dokumentów tradycyjną drogą pocztową czy kurierską. Co ważne, aby skorzystać z e-podpisu, klienci OVB Allfinanz Polska nie muszą posiadać konta na platformie Autenti. Uruchomiony proces jest w pełni zautomatyzowany, a złożenie ePodpisu jest łatwe i proste jak jedno kliknięcie” – komentuje Anna Krasuska, Head of Sales w Autenti.

 

Autenti jest systemem w pełni zintegrowanym z Salesbookiem, a więc podpisywanie umów w modelu zdalnym nie wymaga przerywania procesu sprzedażowego i może być w pełni obsłużone z poziomu tabletu. Co więcej, menedżerowie sprzedaży mają dostęp do panelu, w którym widzą raporty z odbytych rozmów oraz mają dostęp do katalogu podpisanych dokumentów.

 

„Dzięki szybkiej reakcji i sięgnięciu po właściwe narzędzia po prostu zminimalizowaliśmy potencjalne ryzyko zakłócenia naszych standardowych procesów. Co więcej, nowe sposoby przeprowadzania rozmów z kandydatami wejdą zapewne na stałe do rejestru naszych działań operacyjnych” – podsumowuje Artur Pałęga, członek zarządu w OVB Allfinanz Polska.

 

https://gu.com.pl/rynek-ubezpieczen/ovb-wdrozylo-narzedzia-zdalnej-rekrutacji-i-elektronicznego-podpisywania-dokumentow/

Więcej informacji

 

 

Źródło: Salesbook

 

 

Ta strona korzysta z plików cookie

Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookie w celu poprawy jakości życia naszych gości. Niektóre z tych plików cookie są technicznie obowiązkowe, aby zagwarantować pewne funkcje strony internetowej.  więcej

Ponadto, używamy niektórych plików cookie do zbierania informacji na temat zachowań użytkowników na tej stronie internetowej oraz do ulepszania naszej strony internetowej na podstawie tych informacji.